Да су пијаце близу срца суграђана, потврђује овогодишњи слоган међународне кампање „Love your local market 2018“- „Close to your heart“. ЈКП „Градске пијаце“ као чланица Светског удружења велетржница (World Union of Wholesale Markets, WUWM) учествује у овој међународној кампањи, као и остале пијаце у Свету.
Ова међународна кампања траје од 17. до 31. маја, а Градске пијаце заједно са још 4.000 пијаца чланица покрета „Love your local market“, током овог периода указаће на очување традиције и културе, на значај здраве и безбедне хране и промовисаће пијаце као туристичке симболе.
Централна манифестација Градских пијаца биће облележена 25. и 26. маја, организацијом Београдског Ноћног Маркета у Студентском парку где је давне 1824. године основана прва пијаца, Св. Андреје, у народу познатија као Велика пијаца. На месту где је почела историја добре куповине и квалитетних производа у Београду.
У знак сећања на ову пијацу, окупиће се шампиони пијаца, са здравим и свежим производима, дизајнери, занатлије, уметници, и баш на овој локацији пробудити слику заборављене прошлости. Овај „времеплов“ сигурно ће привући велики број посетилаца, који ће кроз разноврсну понуду излагача, пажљиво осмишљен програм и представљање институција културе нашег града и земље, моћи да доживе и осете један део историје.
Београдски Ноћни Маркет организују ЈКП „Градске пијаце“ и „Redesign“д.о.о, уз подршку Града Београда.
Улаз је слободан!